Nová komunikace maloobchodní značky Albert chce být zákazníkům nápomocná při výběru potravin, inspirovat a ukázat jim, že "jídlo je radost".

Kampaň s mottem „Stojí za to jíst lépe“ se od 10. ledna objevuje v televizi, na internetu i sociálních sítích.

Hlavní roli v kampani hraje jídlo, zdraví a inspirace. „Víme, že lidé dnes více přemýšlejí o tom, co jedí a jak výběr potravin přispívá k životnímu stylu,“ říká o pozadí kampaně Kateřina Harris, marketingová ředitelka řetězce Albert. 

reklama

„Přejeme si, aby se díky Albertu zákazníci podívali na jídlo novýma očima a přišli na to, že existuje mnoho receptů, způsobů a kombinací, které mohou zkusit. A především chceme našim zákazníkům ukázat, že se toho nemusí bát, protože my jim v tom hodláme pomoci,“ uvádí Harris.

Vizuály s tématy "Probuďte svou snídani", "Zkuste oběd jinak" a "Pozvěte inspiraci na večeři" mají zákazníky inspirovat přímo v obchodech. „Každý týden pak najdou inspiraci a nápady, co připravit z potravin z akčních nabídek, nově i v našem letáku,“ říká Harris.

Kampaň připravil Albert ve spolupráci s agenturou VCCP Prague. Téma inspirace a zdraví se promítne do sezonních i věrnostních akcí v průběhu roku.

Spoty režíroval Olaf van Gerwen v produkci Target Pictures. Píseň Stranger, která kampaň doprovází, je z alba Hearts od Lenny, dcery Lenky Filipové„Pevně věříme, že dopomůžeme k tomu, aby Češi jedli lépe,“ uzavírá Harris.

Albert inspiruje ke zdravé stravě

V nové sběratelské kampani, která v obchodech Albert startuje 17. ledna, budou moci zákazníci získat s výraznou slevou sportovní lahve Contigo či originální ubrousky a kapsičky na svačiny.

Zdravému životnímu stylu se věnuje i první letošní číslo oblíbeného magazínu Albert v kuchyni, který mimo jiné představil sout잠pro zákazníky na sociální síti Instragram pod hastagem #albertzdrave.