Raiffeisen stavební spořitelna jde do éteru s novou komunikační kampaní. Startuje 21. srpna v rámci televizních skupin Nova a Prima. Televize má být hlavním komunikačním kanálem na podzim, kromě ní se kampaň objeví také na internetu a v tisku.

Cílem claimu „Změňte bydlení, změňte život“ má být zvýšení povědomí o značce a motivace lidí ke změně jejich stávajícího bydlení. Spoty vyjádřují, že i „malá změna může ovlivňovat pohled na život“. Reklamy podporují image firmy jako partnera pro pořízení vlastního bydlení či rekonstrukce.

reklama


Na tvorbě kampaně spolupracovala agentura Leo Burnett a režie se ujal Bernhard Landen. Natáčení probíhalo dva dny, a to na pražském Žižkově, v Klánovicích a jejich okolí. Tři třicetisekundové příběhy jsou vždy pomyslně rozdělené na dvě části – před a po. Spoty budou do médií nasazovány postupně.

„Novou kampaní cílíme na všechny generace, protože věříme, že téma ‚změny k lepšímu‘ je aktuální pro všechny,“ vysvětluje LukᚠKopecký, marketingový ředitel Raiffeisen stavební spořitelny.