Stejně jako v předchozích letech i letos značka Aquila uspěla se songem dívčí hudební skupiny AquaBabes. Jejich počin s názvem Tvoje múza je nejsledovanější reklamní video za období duben až červen 2017 na českém YouTube.

„Karlovarské minerální vody sází na prověřené koncepty. AquaBabes, stejně jako například Magnesia Duel, jsou projekty, na které se uživatelé už předem těší,hodnotí aktuálního vítěze Petr Houzar, branding & agency manažer společnosti Google.


„Letos jsme si ale všimli ještě jednoho trendu. Reklam, které dokáží využít potenciál YouTube jako vyhledávače,
“ dodává Houzar. To se týká společností Billa a Škoda Auto. V případě Billy se jednalo o fenomén plyšových postaviček za body, v případě Škoda Auto zase zájem o nově uvedený model Karoq.

První pětku doplňuje tradičně T-Mobile, jehož vtipné a u diváků oblíbené reklamy si drží dlouhodobě vysokou míru organické sledovanosti. Značka AXE zase po loňské úspěšné kampani s Majkem Spiritem letos úspěšně obsadila slovenského YouTubera GoGa.

Vtip na YouTube boduje. Kofola po dvou úspěšných letech se šišlavým psem Štefanem přichází s novými postavičkami Leoprda a VVrky. Skeče zaujaly diváky natolik, že značka obsadila v první desítce hned čtyři místa.

  Kampaň Značka Kreativa Mediální agentura
1 AquaBabes 2017: Tvoje múza Aquila Arnold Milano Media Block
2 Hvězdy Zanzibaru Billa McCann Prague Adexpres
3 Nedržte se při zemi - Fanda T-Mobile Saatchi Mediacom
4 Něco na těch nerdech je (making of) Axe Zaraguza Mindshare
5 Škoda Karoq - světová premiéra Škoda Zaraguza PHD
6 Leoprd a VVrk: Butyk Kofola WMC Grey Médea
7 Shockhunters: Auto letí ze 150m jeřábu do 250 gymnastických míčů! Big Shock Dentsu Aegis Network Sport & Entertainment Adexpres
8 Leoprd a VVrk: Make-up Kofola WMC Grey Médea
9 Leoprd a VVrk: Tetování Kofola WMC Grey Médea
10 Leoprd a VVrk: Holič Kofola WMC Grey Médea

reklama

Ads Leaderboard je kvartální vyhodnocení nejúspěšnějších reklamních kampaní na českém YouTube má stejnou metodiku jako globálními YouTube Ads Leaderboard. Finální pořadí je sestaveno na základě algoritmu, do kterého se promítá míra organického zhlédnutí videa vůči všem zhlédnutím, míra interakce (palce nahoru, počet sdílení, čas strávený sledováním videa), počet zhlédnutí videa a další.