Agentura Young & Rubicam Prague získala na festivalu Cannes Lions v kategorii Print & Publishing Zlatého lva v podkategorii Corporate Image & Sponsorship a jedno stříbrné ocenění v subkategorii Art Direction za tiskový vizuál pro dnes už neexistující časopis Newsweek.

Reklama na Newsweek od Y&R Prague

Další její práce pro Newsweek v této kategorii zůstaly na shortlistu, stejně jako tisková reklama agentury Havas Prague pro českou pobočku Amnesty International. Y&R měla šest nominací v tiskové reklamě a tři v kategorii Outdoor. Havas byl jediný další český subjekt, který se dostal alespoň na shortlist soutěže.

reklama

České reklamní a komunikační agentury do soutěžní části letošního ročníku největšího festivalu reklamy a komerční komunikace na světě Cannes Lions přihlásily celkem 162 prací. Z toho 129 do soutěže poslala Y&R. Česká reklama zůstává ve hře ještě v kategoriích Film, Radio, Design a Media.

Z těch jsou známy zatím dva shortlitsty, tedy přehledy prací, které postoupily do finále. V designu má dva shortlisty opět Y&R a to za plakát pro Opel a ilustraci pro Českou pojišovnu. V kategorii médií má opět dva finalisty Y&R. A to za vosy odpuzující pivní podtácky pro Žatecký pivovar.