Reklamní kampaň na očkování proti chřipce Vaxigrip poběží až do konce října na kanálech skupiny Nova. Dvaceti i třicetivteřinové spoty jsou zacílené na osoby se zvýšeným rizikem onemocnění chřipkou, tedy seniory od 65 let a chronicky nemocné pacienty, kteří mohou z očkování prosperovat nejvíce.

reklama

Kreativní návrhy měla na starosti agentura Publicis, produkci zajistil TomᚠMašín. "Spot je lifestylový. Nechtěli jsme se zaměřit pouze na samotné onemocnění. Spíš jsme vyzdvihli očkování jako prevenci chřipky a kvalitu života bez chřipky," říká Petra Cotte, produktová manažerka Sanofi Pasteur s tím, že jde o první televizní reklamu na chřipkovou vakcínu v ČR.

"Při přípravě kampaně jsme kreativní návrhy testovali na naši cílovou skupinu. Přestože TV kampaň směřuje na běžnou laickou populaci, těmi nejdůležitějšími jsou pro očkování proti chřipce praktičtí lékaři. Právě oni totiž mají rozhodující vliv na pacienty a vakcínu aplikují. Neustále s nimi komunikují, musí jim věnovat čas a každému vysvětlit, proč by se měli nechat očkovat. Naše televizní reklama by měla lékařům pomoci v komunikaci s pacienty tím, že dostanou očkování proti chřipce a základní informace o něm do všeobecného povědomí," doplňuje Petra Cotte.

VAXIGRIP 30s_CZ