Ve spotu účinkuje například Michal Malátný, Lucie Bílá, Richard Krajčo, Meky Žbirka, Lucie Vondráčková, Petr Kolář, Janek Ledecký a další. Audiovizuální sponzorský spot propaguje jejich tvorbu, která je nedílnou součástí playlistu Frekvence 1.

"Cílem kampaně je zvýšit povědomí veřejnosti o tom, že Frekvence 1 staví svou image i na hudební stránce programu a orientuje se na současnou českou tvorbu," říká Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace Lagardere Active ČR. "Je to vůbec poprvé, kdy se podařilo dostat do komunikace ty největší současné hvězdy. Asi proto, že to není jen o Frekvenci 1, o značce a jejím marketingu, ale především o jejich písničkách," doplňuje Miroslav Škoda, ředitel Frekvence 1.

reklama

Kampaň poběží v průběhu léta na TV Nova a dále pak v onlinu, na YouTube a v síti CinemaCity. Autorem spotu je interní tým Frekvence 1 a produkční společnost Videojinak.