Společnost Lagardere Active ČR, do jejíhož portfolia patří i Frekvence 1 a Evropa 2, spustila verzi 1.1 aplikace RadioMetrics. Nově tak mobilní aplikace přináší profil všech rozhlasových stanic obohacený o denní křivku poslechovosti a také tzv. poslechovost nyní.

 

"Jde o odhad založený na průměrné čtvrthodině AQH v době, kdy uživatel aplikaci používá. Ihned si tak každý může při poslechu rádia udělat představu, kolik lidí poslouchá v danou chvíli stejnou věc," vysvětluje Petr Uchytil, ředitel pro strategický marketing Lagardere Active ČR.

reklama

Aplikace je určena zejména obchodníkům, inzerentům a mediálním plánovačům. Ti v aplikaci naleznou nejen hlavní data o poslechovosti rádií v ČR, ale i hlavní rozhlasové produkty, včetně balíčků a kupláží stanic či oblíbený slovníček mediálních pojmů. 

"Uživatel aplikace se může u každé rádiové stanice snadno podívat i na simulovaný hrubý výkon kampaně o určitém množství spotů. Výsledek tedy vidí přímo v GRP. To je důvod, proč telefonní aplikaci hojně využívají i naši obchodníci, kteří ji mají při ruce na každém jednání s klienty," hodnotí aplikaci Michal Beran, ředitel divize agenturního prodeje rádiového zastupitelství Radiohouse.