Dvanáct kampaní postoupilo do finále 12. ročníku soutěže FLEMA Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku.

Celkem 92 porotců rozhodlo, že dvě nominace patří agenturám ze Slovenska, zbylých deset bylo přiděleno českým subjektům. Za čtyřmi přitom stojí sami zadavatelé. Nejvíc nominací – čtyři – má ve finále české agentura PHD, po dvou česká pobočka slovenské Zaraguzy a Plzeňský Prazdroj, kterému jednu přinesl projekt „nejdražších pivních lahví na světě“.

„Kampaně, které v soutěži vítězí, každoročně dokazují, že k úspěšné komunikaci nejsou třeba ohromné mediální rozpočty, ale dobrý nápad a kreativní přístup, a to už ve fázi jejich plánování,“ uvedl k tomu v oficiální tiskové zprávě Hynek Cimoradský, managing partner společnosti Flemedia, která soutěž pořádá.

Vítěze jednotlivých kategorií vybere užší porota, slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 2. listopadu, kdy budou uděleny i ocenění Inovativní agentura, Inovativní zadavatel a Grand Prix. Soutěž doplňuje i mezinárodní konference FLEMA Media Conference, která se letos koná 13. října.

reklama