reklama

Společnost Heaven Labs představila novou kampaň funkční stravy Mana. Maskotem značky je gorila/kosmonaut pojmenovaný „Cosmo Ape“, tentokrát v animované podobě. Klíčovým prvkem celého projektu je minutové video, které režijně zaštítil TomᚠMašín. Postprodukce se ujalo studio R.U.R. Kampaň má výraznou podporu v on-line prostoru.


Značka Mana chce v kampani upozornit na neustálý vývoj vpřed týkající se nejen technologií, ale také stravy. Kampaň cílí na nové zákazníky, kteří produkt buď neznají, nebo k němu přistupují nedůvěřivě. Video je má přesvědčit, že se evoluce ve výživě nemusejí bát.

Zaštiující postava celého projektu je gorila Cosmo Ape. Tento motiv je se značkou od samotného začátku, novinkou je pouze její animovaná podoba. Důvodem je jednak to, že je gorila velice silným býložravcem a Mana neobsahuje žádné živočišné složky. Chceme tím ukázat, že není potřeba konzumovat kvůli fyzické síle maso. Mana je zároveň přirovnávána k vesmírnému jídlu, které bortí zavedené stravovací konvence, a proto motiv kosmonauta," říká Veronika Knapová z PR agentury Botticelli, která značku Mana zastupuje.  

„Mana neobsahuje žádné živočišné produkty. Proto jsme jako hlavní tvář kampaně i značky vybrali tohoto silného býložravce tolik podobného právě nám lidem. Naše gorila navíc cestuje časem – čerpá z minulosti a zároveň propojuje přítomnost s budoucností. Může tak ukázat, že jako je pro nás naprosto přirozený rychlý technologický vývoj, nemusíme se bát ani toho stravovacího. Že jídlo může mít i jinou formu než tu, na kterou jsme momentálně zvyklí,“ doplňuje Zuzana Krejčíková, PR manažerka značky Mana.

Kampaň je určena především pro on-line prostor. Běží na sociálních sítích Facebook a YouTube, podporu má zajištěnu také ve vyhledávačích Google a Seznam.

S gorilou se lidé setkají i v místě prodeje, konkrétně v obchodní síti Globus. U stěny regálu v sekci „Zdravý svět“ bude gorila v životní velikosti v papírové podobě. Změny se dotkly i samotných webových stránek značky.