PR agentura Ewing Public Relations od začátku roku stoprocentně převzala digitální agenturu Manage Social.

„Manage Social obchodně jako značka zaniká, vlastnická struktura Ewing PR se ale měnit nebude. Touto fúzí se Ewing PR dostane podle našich odhadů tržbami těsně pod 100 milionů na třetí místo mezi PR agenturami na českém trhu,“ uvedla jednatelka Ewing PR Pavlína Rieselová.

Spojením vzniká tým se zhruba 40 spolupracovníky. Budou v něm rozděleni podle osmi specializací. Agentura bude pracovat pro klienty v segmentech zdravotnictví, energetiky, financí, IT, přepravy, spotřebních témat nebo státní správy. Specializovaný tým je určen i pro krizovou komunikaci.

reklama

„Tohle je cesta, jak se odlišit od ostatních agentur v zemi – stát se skutečnými experty v daném oboru a nabízet tak firmám a korporacím přesně to, co potřebují,“ míní Rieselová.

Po zániku značky Manage Social zastřešuje Ewing Group od ledna společnosti Ewing PR, Jollor (sociální sítě), Luova Publishing (firemní časopisy) a BeefBrothers (kreativní a reklamní činnost).