Se startem nové biatlonové sezóny na konci listopadu zahájila společnost Hamé marketingovou kampaň s krátkými spoty s biatlonistkou Gabrielou Koukalovou, které pomáhají animované postavičky - EasyFruiáci.

Hamé je hlavním partnerem českého biatlonu. Spoty kombinující hranou akci s animací jsou pro firmu ovšem premiérou. „Inspirovali jsme se reálnými příhodami z biatlonových závodiš. Kreslení EasyFruiáci z našich výrobků ve spotech Gabriele pomáhají zvládnout vyhrocené situace během závodu. Pomohou jí najít hůlku zapomenutou na startu nebo přesně zamířit,“ přiblížila marketingová ředitelka Hamé Lenka Vaněk.

reklama

Tvůrcem spotů je zlínské kreativní studio Kouzelná animace. Režie se ujal Petr Babinec„S kombinací hrané a animované akce máme výborné zkušenosti. Postavičky jsou navíc vytvořené 2D technologií, kdežto v současnosti se až nadměrně používá 3D,“ popsal natáčení režisér.

Novou řadu ovocných přesnídávek EasyFruit uvedla Hamé na trh letos na jaře. Podpořila ji už jarní marketingovou kampaní, která běžela v on-line médiích a v televizi. Také její spoty a on-line video vznikly v agentuře Kouzelná animace. Součástí kampaně byly i další marketingové, eventové a in-store aktivity, včetně speciálních košů a kreativních nosičů. Vizuální podobu obalů přesnídávek včetně kreslených postaviček skejáka, snowboardistky, dýdžeje a surfaře vytvořila agentura Lion.

Aktuální videa běží od konce listopadu do poloviny prosince a jsou nasazena u přenosů z biatlonových závodů. „Mně se točilo skvěle, líbilo se mi to. A úplně nové pro mě bylo to, že jde o částečně animovaný spot. Vždycky jsem se cítila jako příšerka s.r.o., tak teď to mám po tom natáčení potvrzené,“ podotkla s úsměvem Koukalová.