Po více než patnácti letech mění Kongresové centrum Praha své logo. Modré linky nahradí pestrobarevný logotyp od firmy Fast & Simple. Kromě loga se zakázka týká celé korporátní identity včetně propagačních předmětů nebo informačního systému v budově.

Kreativní ředitelka agentury Nikola Jaroschová vysvětluje, že se logo inspirovalo polohou Kongresového centra. „I zahraniční návštěvníci ho mají prakticky za rohem. A tento pomyslný roh se propisuje do celého návrhu korporátní identity. Trojúhelníky v logu evokují také počáteční písmena názvu Prague Congress Centre,“ popisuje Jaroschová.

reklama

Proč se vedení centra rozhodlo právě pro tento návrh? „Líbila se nám hravost a jednoduchost návrhu, výrazné barvy, které symbolizují jak tradici, naši dominantní pozici na trhu kongresových služeb, tak růst a budoucí rozvoj,“ říká obchodní a marketingová ředitelka centra Lenka Žlebková.

Každá barva má podle Žlebkové svůj význam. „Modrá představuje dlouholeté zkušenosti a profesionalitu, fuchsiová pak sebedůvěru a zelená na závěr udržitelný rozvoj a růst. Tomu odpovídá i směřování zelené šipky směrem dopředu,“ dodává.

Vizuální prvky budou doplněny podpůrnými slogany „That's me“, „Just around the corner“ a „Feel the change“, které budou využívané zejména v marketingových kampaních.

Vítězná agentura vzešla podle údajů v registru smluv z poptávkového řízení, ve kterém dala „nejvhodnější nabídku“. Hodnotu zakázky MAM zjišuje, v registru uvedena není.

Nové logo začalo Kongresové centrum používat od listopadu. Představilo také doménu www.praguecc.cz, ta ale v době psaní tohoto článku neměla žádný obsah.

Výběr dřívějších log Kongresového centra

Polovina devadesátých let:

Kongresové centrum Praha - logo z roku 1996

Logo v podobě používané od roku 2002:

Kongresové centrum Praha - logo ze začátku 21. století