Na trhu vzniklo nové agenturní uskupení s názvem Taste. Tvoří ho on-line marketingová agentura Sun Marketing, analytická společnost Medio Interactive a kreativní spin-off agentury Sun Marketing Digistory. V čele skupiny stane Sandra Gligić, která v současnosti vede Sun Marketing.

Původní tři agentury se stávají dceřinými společnostmi pod Tastem a budou fungovat i nadále. „Kdybychom se jenom doplňovali, tak by vše zůstalo pouze v rovině úvah. My se navzájem potřebujeme,vysvětluje hlavní motivaci pro založení společné agentury Jan Makovička, managing partner Sun Marketingu.

Důvodem spojení je tedy snaha rozšířit portfolio služeb. S novým subjektem budou moci agentury nabízet klientům další služby a vytvořit jim cross-chanellový mix na míru. „Díky spojení bude Taste pokrývat všechna důležitá témata, od tradičního on-line marketingu přes kreativní služby nebo rozvoj klientských webů až po uživatelský výzkum, pokročilou práci s daty a automatizaci na základě dat,“ shrnuje Sandra Gligić.

reklama

Sun Marketing vznikl v roce 2006 jako výkonnostní agentura zaměřená na PPC kampaně. Dnes má více než stovku klientů, mezi něž patří například Aegon pojišovna nebo výrobce jogurtů Hollandia. Medio Interactive je digitální agentura založená v roce 2010. Specializuje se na webovou a datovou analytiku a poradenství v oblasti on-line marketingu a rozvoje webů.