Televizní reklama, video na YouTube, citylighty a speciální stojany v obchodech upozorní spotřebitele na novou podobu čokoládových pralinek Modré z nebe. Jejich výrobce, společnost Nestlé, změnila design obalů a upravila složení bonboniér.

Pralinky Modré z nebe 2017

„Novým designem našich bonboniér chceme zacílit na širší skupinu spotřebitelů,“ uvedla Monika Trnková, manažerka značky Modré z nebe. Předělaný obal by měl zaujmout i mladší zákazníky. Jeho grafiku navrhlo studio Butterflies & Hurricanes. Zmizela přední fólie a vnitřní mikrovložka je teď potištěna „příběhy oblíbených bonbonů“.

reklama

„Nechali jsme zákazníky hlasovat o nejoblíbenější pralinku z naší bonboniéry a podle toho jsme upravili složení balení,“ dodala Trnková.

Pralinky Modré z nebe 2017

Nestlé zároveň reaguje na vývoj trhu a rozšiřuje nabídku o menší balení ve dvou variantách. Bonboniéry se podle firemního výzkumu většinou kupují jako dárek, ale třetina spotřebitelů si je kupuje jako mlsání pro sebe. „Chceme, aby si naše pralinky lidé nekupovali jen při tradičních oslavách narozenin a svátků, ale také při příležitostech, jako je Valentýn, Den matek anebo prostě jen tak pro radost,“ uzavřela Trnková.

Menší balení Modré z nebe 2017

Značka Modré z nebe je na trhu od roku 2001. Připomeňte si starou reklamu: