Sedmý ročník letního festivalu sexuálních menšin Prague Pride bude mít kampaň od agentury Made by Vaculik. Kreativně ji mají na starosti Vít Bártek a Václav Matoušek.

„Rozhodli jsme se Prague Pride v nadsázce přejmenovat na Zbytečný festival,“ uvedli kreativci v tiskové zprávě. „Chtěli jsme tak upozornit na absurdní a bohužel velmi rozšířený názor, že Prague Pride je zbytečná akce, protože gaye a lesby už přece nikdo nemlátí, ani je nezavírá, tak co by ještě chtěli.”

reklama

Vizuál tvoří animované postavičky, které citují různé názory veřejnosti. „Do kampaně jsme vybrali klasické věty, které LGBT lidé běžně slýchají ve svém okolí. Zejména postoj, že gayové a lesby nevadí, dokud se neukazují na veřejnosti, zaznívá velmi často,“ doplnila ředitelka festivalu Kateřina Saparová.

Kampaň se objeví v tisku, na venkovních plochách, v rámečcích v metru a na internetu. Festival bude mít svou mobilní aplikaci Convene od Thomson Reuters. Vydá také vlastní magazín o rozsahu 52 stran, který má program představit zábavněji než dosavadní katalogy, a zároveň je inzertní platformou. Objeví se v něm reklamy značek Johnnie Walker, Mini nebo Dolce Gusto.

S agenturou Made by Vaculik spolek Prague Pride spolupracoval už na pátém ročníku festivalu, na který upozorňovala kampaň „36,5° - Všichni jsme stejně teplí“.

Kampaň Prague Pride 2017 Kampaň Prague Pride 2017 Kampaň Prague Pride 2017 Kampaň Prague Pride 2017