Novým generálním partnerem první fotbalové ligy se pro příští sezónu stala společnost HET. Jedná se o českého výrobce nátěrových hmot se sídlem v Ohníči u Teplic. Širší veřejnosti dosud nepříliš známá firma tak vystřídá v roli hlavního sponzora ligy společnost ePojisteni.cz, která se rozhodla spolupráci s českým fotbalem ukončit po jednom roce.   

Ligová fotbalová asociace ani firma HET nechtějí sumu ani jiné detaily smlouvy zveřejňovat. Bývalí generální partneři ovšem podle médií platili zhruba 40 až 60 milionů korun.

reklama

Z pohledu firmy HET by tak šlo o dosud nejvyšší vydanou částku do propagace značky v celé historii společnosti. Důvod partnerství je pochopitelně marketingový. „Fotbal je světovým fenoménem a i česká nejvyšší fotbalová soutěž je předmětem každodenní pozornosti napříč naší společností. Toho chceme marketingově využít,“ potvrzuje Jiří Sokol, jednatel HET.

„Naše cílová skupina jsou fanoušci sportu. A fotbal je sport číslo jedna. Nastávající sezóna bude extrémně zajímavá z toho pohledu, že se hraje o Ligu mistrů, a my chceme být u toho. Z marketingového hlediska je to velmi zajímavé," dodává šéf firmy, která podle svého webu do marketingové komunikace investuje dlouhodobě. Její součásti je i oficiální  partnerství Tipsport extraligy ledního hokeje a partnerství fotbalového klubu FK Teplice.

Smlouva mezi ligou a HET byla uzavřena pouze na rok, protože od sezóny 2018/19 bude platit smlouva se sázkovou kanceláří Fortuna.