Druhý nejstarší italský fotbalový tým, Juventus, tento týden slavnostně odhalil své nové logo. Značku i celý vizuální styl připravila milánská pobočka agentury Interbrand.

Černobílé písmeno J vychází z tradičních barev klubu. „Je ikonické a univerzální. Je dost silné, aby neslo poselství, ale zároveň dostatečně flexibilní, aby mělo široké možnosi využití na stadionu i mimo něj,“ vysvětlují autoři loga.

Původní a nové logo fotbalového klubu Juventus
Původní logo z roku 2004 (vlevo) a nová značka (vpravo)

reklama

Součástí zakázky je i zcela nové písmo Juventus Fans v pěti řezech a rozsáhlý manuál vizuálního stylu.

V propagačním klipu si fotbalisti nové logo pochvalují. Pavel Nedvěd ho prohlásil za „fantastický nápad“, pro Gianluigiho Buffona je „vyjádřením životního stylu“.

Klub za dobu své existence vystřídal devět variant loga. Současné desáté opouští motiv se siluetou býka, zavedený v roce 1979. Zmizí i typický elipsovitý tvar s pruhy. 

Aplikace loga Juventus na míči

Fotogalerie s aplikacemi loga:

Vývoj loga od založení klubu:

Image spot: