Značka Opavia z portfolia Mondelez spouští podzimní věrnostní kampaň orientovanou na spotřebitele. Během října a listopadu mohou lidé k nákupu produktů v minimální hodnotě 199 Kč získat sérii šesti originálních plechových hrníčků. Komunikace bude probíhat především v obchodních řetězcích v Česku a na Slovensku, připravena je ale také inzertní podpora v televizi, stejně jako aktivace prostřednictvím sociálních sítí a webové stránky www.tonejlepsitrva.cz. Kampaň nazvanou "Věrnost je sladká" připravila agentura Garp International.

reklama

"Produkty Opavia mají dlouhodobě nejvyšší podíl na trhu, znají a nakupují je už generace českých spotřebitelů. Cílem aktuální kampaně je proto poděkovat jim za jejich loajalitu," říká Viktor Schäfer, brand manažer značky Opavia

Opavia je obchodní značkou, která ve svém logu nese datum 1840. Původně se vázala k produktům vyráběným v továrně v Opavě. V současné době je však již řadu let používána jako takzvaná zastřešující značka, pod kterou spadá řada brandů z portfolia plněných a suchých sušenek, formovaných oplatek a plněných oplatek, známých na českém a slovenském trhu.