KFC spustilo svoji službu KFC rozvoz 1. června. Jenže je tu zádrhel. Prodejce sice na první pohled rozváží zdarma, zákazníci si ale výrazně připlatí za jídlo. Prodejce totiž oproti standardním cenám v restauracích navýšil ceny o třicet procent. Zákazníci se tedy začínají ptát, kde je ona doprava zdarma. 

 

Například oblíbený kyblík Classic se běžně prodává za 199 korun, v rozvozu vyjde ale o 60 korun více. Na facebookovém profilu KFC bylo koncem týdne a o víkendu poměrně živo. "Služba KFC Rozvoz má specifické ceny, které se liší od cen v restauraci. K těmto cenám již nejsou účtovány žádné dodatečné náklady (dopravné atd). Samozřejmě chápeme, že ne každý naší služby KFC Rozvoz využije. Rádi Vás přivítáme v některé z našich restaurací. Vaše KFC," zněla facebooková odpověď fastfoodu.

Nejvíce zákazníků nadzvedla ze židle další z odpovědí. "Do cen rozvážených produktů je promítnuta cena služby KFC rozvoz, kterou vnímáme jako komplex dílčích kroků, které je třeba zajistit pro garanci doručení našich kuřečcích specialit v odpovídající kvalitě," píše se na Facebooku KFC.

reklama

Marketingová manažerka KFC Jarmila Jeřábková pro Lidovky.cz vysvětlila, co onen komplex dílčích kroků znamená. "Jedná se o jinou službu, než je obsluha zákazníka na pobočce. Služba KFC Rozvoz má přidanou hodnotu v podobě nejen doručení samotného pro ty zákazníky, kteří nechtějí vážit cestu na pobočku, ale i garance uchovávání kvality a chutě našich výrobků podle našich standardů, tak jak je zákazník zvyklý z poboček. Samozřejmě mluvíme o kuřecím mase, kdy garantujeme i jeho bezpečnost. V restauraci máme kompletní vybavení pro udržení výrobku při standardní kvalitě a teplotě, jaká má být. A to musíme garantovat i během přepravy v rámci služby Rozvoz online. Nedodáváme jídlo v igelitových taškách, ale je přepravováno v nahřívaných boxech, studené jídlo v speciálních chladících boxech. Proto ta vyšší cena."

Sociální sítě v posledních dnech plní i falešné účty výrobce, které si zakládající na rychlé komunikaci se zákazníky a humorném podání výrazu "komplex dílčích kroků". Jedním z takových je třeba falešný facebookový profil KFC.cz. Nachytat se jím nechal i bulvární web Extra.cz. Na "komplex dílčích kroků" reagoval v satiristickém videu také filmový Adolf Hitler. Humorně na situaci zareagovaly také na stránce AXE, která propaguje deodoranty.

Hitler se dozvěděl o rozvozu KFC

 

KFC ještě během víkendu ze svých stránek smazaly nápisy zdarma. Fast-foodový řetězec začal službu prezentovat placený rozvoz. Ani to se však na sociálních sítích neobešlo bez reakcí.

Kauzu "KFC rozvoz zdarma" i nadále sledujeme.