Nový pořad by měl přinést hlavně neotřelý pohled na specifika marketingu napříč všemi obory, od zdravotnictví přes filmovou produkci až po oblast FMCG. "Důležitá je především ta oborová pestrost. Kottlera jsme četli všichni, ale aplikace v praxi má oborová specifika. A ta chceme ukázat. Může to být velmi inspirativní. Jak přemýšlí marketingoví manažeři v téhle zemi? To je ideový koncept Marketingového magazínu na Rádiu ZET. Tak snad nám dají pozvaní manažeři odpověď," říká Miroslav Škoda, ředitel rádia ZET a Frekvence 1.

reklama

Magazín bude uvádět Zuzana Nevoralová. Mezi prvními hosty se objeví Ondřej Obluk z Ogilvy Group, Andrea Wolfová z VZP, producent Kryštof Šafer a Zdeněk Doboš z Modré pyramidy. 

Radio Zet bude Marketingový magazín vysílat každé úterý v 10.45 hod., záznam bude později i na webu rádia.