Pražská PR agentura Stance Communications oznámila posilu ve svém managementu. Zřídila pozici account directora, kterou svěřila Štěpánovi Dlouhému. Nový člen vedení pracuje ve firmě už šest let.

„Agentura Stance Communications procházela za více než deset let existence neustálým vývojem, který kopíruje jak změny trhu či technologií, tak i proměny potřeb klientů. Štěpán Dlouhý se za šest let působení v agentuře podílel na řadě úspěšných, a mnohdy i oceněných, projektů. Jsem rád, že se vedení společnosti rozrůstá o někoho, kdo profesionálně vyrostl v našem týmu. Pro agenturu i pro klienty je to dobré znamení,“ řekl zakladatel agentury Petr Soukup.

reklama

Štěpán Dlouhý nastoupil do Stance Communications v roce 2010. Od roku 2011 vedl například tým zaměřený na klienty z oblasti IT či veřejné správy. Podílel se také na oceněném projektu Českého domu v rámci LOH v Londýně (Česká cena za PR) či na koordinaci regionálních Olympijských parků při LOH v Riu.

Letos v létě řídil roadshow „STK pro chlapy“ pro Nadační fond Petra Koukala a společnost Sanofi. Tento projekt získal titul Společensky prospěšný projekt 2016.

„Ve Stance Communications jsem prošel několika pozicemi a měl jsem možnost pracovat na úspěšných kampaních pro klienty z různých segmentů. Jako account director chci tyto zkušenosti promítnout do dalšího vylepšování našich služeb klientům a do profesionálního rozvoje našich PR týmů,“ naznačil své plány Štěpán Dlouhý.

Štěpán Dlouhý