Reklamní agentury to někdy s požadavky svých klientů nemají jednoduché. Názorně to demonstruje německý prodejce elektroniky Conrad ve své předvánoční reklamě. Ten své agentuře dal několik nápadů na podobu výsledného spotu. Jsou ale poměrně těžko slučitelné nebo přímo hloupé. Chtěl hiphopera, který se "musí za každou cenu hodit ke značce". Zároveň chtěl dojmout, podobně jako loňská reklama obchodního řetězce Edeka. Conrad si také naporoučel velké logo, produkty stojící "zásadně vepředu" a nějaké ty hashtagy. Všechny tyto požadavky, které po celou dobu reklamy slyšíte od jednoho ze zástupců vedení společnosti, reklama plní do puntíku. Na samotném konci Conrad přiznává, že o reklamě skutečně nic netuší, ale na technologie je machr. Ale vypadá to, že dobře dělá obojí.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si