Když naše studio někdo osloví s nabídkou na účast ve výběrovém řízení, většinou se smutným úsměvem rovnou odmítáme. Proč? Z pohledu designéra nemá většina současných výběrových řízení na kreativní kampaně hlavu ani patu. Příčetný designér služeb podle mého názoru pracuje ve třech fázích. A výběrová řízení tu nedůležitější - poznávání - směle opomíjejí.

Právě tato počáteční fáze je přitom pro výslednou kvalitu výstupu klíčová. Jejím principem je dokonalé poznání produktu i cílovky. Ani David Ogilvy by býval nepřišel s legendárním sloganem "V šedesáti mílích za hodinu pochází největší hluk v tomto Rolls-Roycu z palubních hodin", pokud by si do auta nikdy nesedl a nesvezl se. Bez dat je jakákoliv kampaň loterií.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si