Na pohřebnictví se můžeme dívat jako na každý jiný byznys. Existuje v něm poměrně tvrdé a komplikované konkurenční prostředí, ve kterém se podle ministerstva pro místní rozvoj ročně otočí asi 1,6 miliardy korun. "Výhodou" je jistota, že služby pohřebních ústavů bude potřebovat jednou každý z nás.

Smrt ale vyvolává v mnohých z nás strach, a proto je v tomto segmentu poměrně těžké přijít s vhodným způsobem reklamy, která by zároveň splňovala i legislativní omezení. Podle zákona o regulaci reklamy nesmí totiž být reklama na provozování pohřební služby, krematoria nebo na provádění balzamování a konzervace šířena v areálu zdravotnického zařízení a zařízení sociálních služeb nebo ve spojení s informováním o smrti. S tím souvisí i skutečnost, že nesmí být adresná, a to zejména ve formě dopisů, letáků či elektronické pošty.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si