06_insider-1.jpgZákazník klikne na banner, prohlédne si nabídku, ale nákup nedokončí. Podle společnosti Baymard opustí košík téměř 70 procent zákazníků. Někteří v e-shopu nakoupí rovnou, jiní až za dny i měsíce. Znalost, jak oslovit tyto odlišné segmenty, je jednou z výhod výkonově zaměřených řešení, spolu s potřebou optimalizovat kampaně.

Úspěch výkonových řešení, jako třeba retargetingu, je spjat s unikátní cestou potenciálního nebo stávajícího zákazníka. Nakoupil již dříve? E-shop si jen prohlíží? Navštívil ho jednou? Rozlišováním návštěvníků na dívající se, nakupující (má něco v košíku) a ty, kteří již nakoupili, lze segmentovat a odlišně oslovit a zaujmout nabídkami podle individuálních potřeb.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si