07_nzor-1.jpgMezi klienty a agenturami se často řeší, jestli v obsahu na sociálních sítích používat fotky a gify, nebo videa. Statický obrazový obsah má své opodstatnění, mimo jiné stále generuje více interakcí než video. Budoucnost ale podle mě bude patřit právě videu.

Nedávno zveřejněný průzkum týkající se příspěvků na Instagramu ukázal, že i když fotografie mají stále vyšší počet interakcí, u videopříspěvků rostly interakce rychleji. Fotografie v průměru generují více lajků, zatímco videa přimějí uživatele více komentovat. Také z našich zkušeností s kampaněmi na Facebooku můžu potvrdit, že původní fotografie mají stále vyšší engagement než videa. V dohledné době ještě videa nevytlačí fotky, ale jejich využívání bude stále růst.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si