Televize Prima si hodně slibuje od technologie HbbTV neboli hybridní televize. Podle ředitele nových médií Primy Daniela Grunta je však bariérou jejího dalšího rozvoje "edukace trhu a inzerentů". Skupina proto v srpnu provedla výzkumy ohledně stavu HbbTV trhu v Česku.

Kdo se kouká "hybridně"?

Tím hlavním pro Primu bylo zjistit s co nejnižší odchylkou, kolik lidí má vůbec přístup k hybridnímu vysílání. Ve spolupráci s Českými Radiokomunikacemi a společností Hybrid tak Prima navrhla novou metodiku měření. Vedle cookies, které slouží k rozlišování jednotlivých uživatelů, přidala i další parametry jako unikátní device ID, IP lokace nebo ID vysílače. Podle Grunta totiž data cookies ztrácí 10 procent televizí a dochází tím ke zkreslení měsíčních čísel.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si