Výdělečnost bude novým kritériem, podle kterého bude Google posuzovat, jestli pošle přes svůj inovační fond peníze na větší digitální novinářské projekty. "Otázka výdělečnosti je něco, co trápí celý ekosystém žurnalistiky. Chceme vidět udržitelné modely," řekl šéf fondu Ludovic Blecher před začátkem čtvrtého ročníku, jehož uzávěrka je 12. října.

O tipy, na co si dát pozor a čím porotce přesvědčit, se minulý týden při videokonferenci podělilo několik zástupců iniciativy. "Podání přihlášky musíte brát vážně. Nejde přijít s rychlým nápadem a hodit ho na papír. Jděte do hloubky a laďte ho s celým týmem," upozornil na začátku diskuse Blecher. Pokud se totiž ocitnete se svým projektem na shortlistu, čekají vás mimo jiné i pohovory s experty.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si