Obchodní řetězec Lidl ode dneška spustil pilotní provoz svého českého e-shopu. Testuje ho zatím na svých zaměstnancích a jejich příbuzných. Zátěžová zkouška má odhalit nedostatky při provozu e-shopu a při odbavování objednávek v logistickém centru. Pokud všechno proběhne jak má, otevře se internetový obchod pro všechny zákazníky ještě na podzim.

E-shop Lidl Česká republika

„Stejně jako v případě prodejen nové generace má Česká republika výsadní postavení i v případě on-line nákupů. Český Lidl Shop je teprve čtvrtým e-shopem Lidlu a prvním ve střední a východní Evropě,“ uvedla mluvčí obchodu Zuzana Holá.

reklama

Objednávky vyřizuje logistické centrum v Plzni. Funguje od loňského listopadu a zatím se staralo o internetové objednávky z Německa, Belgie a Nizozemska. Na skladě má více než 19 tisíc druhů zboží, pracuje v něm 1100 lidí. Odjíždí z něj na 500 tisíc kusů zboží týdně, do budoucna to má být milion.

E-shop Lidl Česká republika

Jak dlouho zátěžový test na 9500 zaměstnancích potrvá, firma neuvedla. Spuštění pro zákazníky se ale očekává „v dohledné době“.