V Internet Effectiveness Awards 2016 (IEA), české soutěži efektivity digitálních projektů, porotu nejvíce zaujala aplikace Cool Ticket. Využita byla na hudebním festivalu Rock for People. Návštěvníci festivalu si vybírali přímo v telefonu z hlavní nabídky drinky a občerstvení, které platili pomocí kreditní karty. Zákazníci díky tomu mohli být obslouženi rychleji.  

„Aplikace Cool Ticket přišla s jednoduchým a funkčním řešením bezhotovostních nákupů. Dobrý nápad, použitelnost  a rychlá návratnost investice jsou kvality, které si zaslouží vyzdvihnout,“ uvedl TomᚠČermák, porotce a garant kategorie Mobilní aplikace.

reklama

Kromě Grand Prix ocenila porota další projekty ve 14 kategoriích. Nejúspěšnější agenturou byl Aitom Digital, který posbíral tři první místa, konkrétně za projekty pro jazykovou školu LITE, dřevostavby Atrium a e-shop Hogo Fogo.

Dvě ceny si odnesly EtneteraDark Side a Wunderman. Další agentury získaly po jednom ocenění.

Porota vybírá vítězná řešení na základě jejich efektivity. Hlavním kritériem úspěchu v ní je návratnost investic vložených do projektů. Soutěž organizuje Asociace dodavatelů internetových řešení.

Vítězové soutěže Internet Effectiveness Awards 2016
Kategorie Projekt Klient Dodavatel
Grand Prix IEA 2016 Portál Cashless nákupy přes Cool Ticket na Rock for People Cool Ticketing Cool Ticketing
Bankovnictví, pojišovnictví, finance Autopojištění Per Pay Use a Fastquote Alianz Pojišovna Etnetera
Cestovní ruch a dopravní služby Portál pro ověření a uplatnění nároků při nepravidelnosti v letecké přepravě Click2Claim NETservis
Energetika a utility Intranet ČEZ ČEZ FG Forrest
Neziskový sektor a obecně prospěšné projekty Zvon Václav Nadace Charty 77 Dark Side
Spotřební zboží a služby S angličtinou nejdál dojdeš LITE Aitom Digital
Stavebnictví a nemovitosti Inovativní dřevostavby ATRIUM Atrium Aitom Digital
Telekomunikace, IT / SW firmy Redesign produktové stránky O2TV O2 Czech Republic Etnetera
Výrobci a průmyslové firmy USSPA - displejová kampaň na podporu prodeje vířivek USSPA Digital Vision / Media Factory Czech Republic
E-shopy Bosoboty Vivobarefoot Hogo Fogo Aitom Digital
E-mailing CK Fischer - automatizovaný prodej doplňkových služeb CK Fischer Wunderman
Obsahový marketing Česko v datech SAS Dark Side
Digitální reklamní kampaně Philips Highest Business Impact Philips Česká republika Adexpres.com
Sociální sítě Rozviberovaný Valentýn Wunderman Wunderman
Mobilní aplikace Portál Cashless nákupy přes Cool Ticket na Rock for People Cool Ticketing Cool Ticketing