Společnost Frisör Klier by se ráda zbavila image expresního kadeřnictví s nejistou úrovní služeb. „Nejsme ani levné, ani obyčejné a ani expresní kadeřnictví. Je však naší chybou, že jsme dosud hodnoty naší značky nijak nekomunikovali a ponechávali povědomí o Klieru jen na úrovni naší přítomnosti v obchodních centrech,“ s upřímností popisuje dosavadní situaci jednatel sítě kadeřnictví Jiří Doležel.

Kromě českého trhu zodpovídá i za byznys a strategii na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku. Firma je sice řízena centrálně z Německa, kde má šest tisíc provozoven, pro aktivity na zahraničních trzích se ale Doleželovi podařilo už před lety dosáhnout poměrně velké nezávislosti.

„Zatímco na německých trzích stále věří, že si kadeřnictví Klier najde zákazník v blízkosti diskontů a obchodních center sám, a funguje jim to, my vidíme potřebu komunikovat více a lépe nejen s našimi zákazníky, ale i věnovat pozornost i našim kadeřníkům,“ říká Doležel. Osm z deseti zákazníků se podle něj do Klieru vrací.

Jednotné měřítko kvality

Nemožnost objednat se v Klieru ke konkrétnímu kadeřníkovi je podle jednatele vyvážena garancí „obecně nastavené kvality práce“ personálu. „Kadeřnictví je řemeslo a je jasné, že každý jej ovládá na jiné úrovni. Rozhodli jsme se nestavět kvalitu na individualitách. Stanovili jsme si však laku, pod kterou bychom neměli jít,“ vysvětluje manažer.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si