Při volbě generálního ředitele České televize se žádné drama nekonalo. To Dvořáka teprve čeká - kvůli změně chování diváků.

Jedním z největších problémů České televize je klesající důvěra veřejnosti. Jde dolů třetí rok po sobě. Co s tím?

Klesající důvěra je obecně trend posledních let a není to jen problém médií veřejné služby. Jde o pokles důvěry ve veřejné instituce jako takové. Dostali jsme se do situace, kdy každý může publikovat, co chce. Přestalo platit, že největší váhu mají fakta. Je tu obrovská smrš polopravd, dezinformací, alternativních faktů, jež přicházejí z různých webů, ze sociálních sítí. Ještě nějakou chvíli tento trend bude trvat. Předpokládám ale, že nakonec budou lidé hledat nějaké etalony, kam se budou moci obracet, aby si ověřili, co je fakt a co ne. A tady je šance pro média veřejné služby.

reklama
Tento článek je pouze pro předplatitele.
Chcete ho dočíst?
Předplatit si