reklama


Další velmi oceňovanou prací byla taška Dakarské dobrodružství vyrobená z plachty závodního kamionu Karla Lopraise. Tento předmět přihlásila společnost Respiro Upcycled Alchemy.
K zajímavostem 13. ročníku patří určitě také První ekologický tisk v ČR přihlášený společnosti OP Tiger a speciální technologie potisku květin a potravin od společnosti Mluvící růže CZ.
Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže proběhlo v rámci doprovodného programu Reklama Polygraf, který se koná na výstavišti PVA v Letňanech.
V soutěži Hvězda 3D reklamy se hodnotí nejlepší reklamní předměty, které byly na českém trhu použity v loňském roce. Jak řekl Miroslav Borkovec, předseda Asociace 3D reklamy, která soutěž pořádá, reklamní předměty odrážejí současnou situaci na trhu a v poslední době tedy můžeme sledovat důraz na maximální efektivitu vynaložených nákladů. Jedním z důsledků tohoto trendu je, že přihlášené předměty do soutěže se zmenšují, zabírají menší prostor a na jejich výrobu je potřeba méně materiálu. Na druhou stranu zase musí mít o to více pověstné přidané hodnoty, nápadu, který i z drobnosti udělá nezapomenutelný, ale hlavně funkční a účinný reklamní dárek.
Zvláštní kategorie „Reklamní předmět 3. milénia“ je určena pro dosud nerealizované návrhy reklamních předmětů a své práce do ní přihlašují nejčastěji studenti vysokých škol výtvarného zaměření. Letos v této kategorii zvítězil návrh nového typu víceúčelové psací potřeby s názvem Just! Pen, která by mohla nahradit jak popisovací fixy, tak i křídy, voskovky a dokonce i propisovací tužky. Návrh přihlásila společnost De Novo.