Po šesti letech končí spolupráce mezi Air Bank a reklamní agenturou Ogilvy & Mather. „Mezi oběma společnostmi se poslední dobou objevovalo víc rozdílných názorů na vzájemnou spolupráci, a tak se obě strany rozhodly jít dál svou vlastní cestou,“ oznámila PR specialistka banky Jana Karasová.

Takzvaný Green Team agentury Ogilvy pro banku vymyslel dlouhodobý koncept se dvěma bankéři. Získal řadu oborových ocenění včetně několika Effie a vzešly z něj desítky televizních spotů. „Mám radost, že jsme se na tuhle nelehkou cestu rozhodli přibrat jako paráka právě agenturu Ogilvy,“ shrnul Jakub Petřina, ředitel produktů a marketingu Air Bank.

reklama

Air Bank zároveň vyhlásila tendr na novou agenturu. Některé podle Karasové pozve do výběrového řízení přímo, další se mohou do 15. prosince přihlásit na e-mail hledameagenturu@airbank.cz. „Jedním z témat tendru bude i budoucnost současného reklamního konceptu, který úspěšně běží rovněž šest let a stále baví,“ dodala Karasová.