Kampaň na melounovou variantu Kofoly, ve které vystupoval šišlající pes, zaujala porotce evropské reklamní přehlídky Euro Effies. V kategorii reklam podporujících uvedení produktu na trh za ni udělili bronz slovenské agentuře Zaraguza. Ocenění za třetí místo si převzala na včerejším galavečeru v Bruselu.


Československý reklamní trh tak proměnil alespoň jednu ze dvou nominací. Na shortlistu sestaveném porotou pod vedením viceprezidenta marketingu letecké společnosti Lufthansa Alexandra Schlaubitze byla ještě kampaň na Kinder čokoládu. Její obaly s fotografiemi známých sportovců v jejich dětských letech byly navrženy v kategoriích Malý rozpočet a FMCG, ale nakonec neuspěly.

reklama

Grand prix v letošním ročníku Euro Effies putuje do britské pobočky řetězce Aldi a reklamní agentury McCann Manchester. Porotce uchvátila vánoční reklama s animovanou mrkví Kevinem, z jejíž plyšové podoby se stal prodejní hit. Kampaň přivedla do britských a irských prodejen Aldi meziročně o milion zákazníků víc.