Kočka shazující lampu, pes trhající gauč a dítě patlající barvy po bytě jsou hlavními hrdiny tří reklamních spotů na internetového prodejce nábytku a doplňků Bonami. Připravila je agentura Nydrle.

Cílem čistě digitální kampaně je zvýšit známost značky, která se v současné době pohybuje jen kolem dvou procent. "Zákazníci, kteří k nám přijdou z výkonnostních kanálů, si často neuvědomují, kde nakoupili," vysvětluje marketingová ředitelka Bonami Tereza Kučerová.

reklama

V kampani se poprvé objevuje nový firemní slogan "Krásné věci jsou u nás doma".

E-shop s nábytkem a bytovými doplňky odstartoval v Česku v lednu 2013. V roce 2014 se rozšířil do Polska, o rok později na Slovensko a loni také do Rumunska. Bonami je projektem Václava Štrupla a investiční skupiny Miton. Jeho roční obrat dosahuje skoro 750 milionů korun.

Mediální strategii zajišuje výkonnostní mediální agentura Red Media, spoty natočilo produkční studio Cartel. Obě firmy patří společně s kreativní agenturou Nydrle do komunikační skupiny Kindred Group.