Americký řetězec rychlého občerstvení s mexickým jídlem zkouší prorazit ve střední a východní Evropě. Společnost Taco Bell si jako první trh vybrala Rumunsko. Do Bukurešti chce nalákat také české zákazníky a v Praze je oslovuje prostřednictvím kreativy od agentury McCann Bukureš.

„Netradiční kampaň je postavena na lokálním insightu. V Rumunsku panuje všeobecné přesvědčení o tom, že právě do jejich země se všechny dobré věci dostanou jako poslední,“ vysvětluje agentura. Řetězec proto upozorňuje okolní země, že do jediné pobočky Taco Bellu je to víc než tisíc kilometrů.

reklama

K propagaci kromě digitálních formátů slouží také outdoor. Kampaň je nasazena v Praze, ve Vídni a v Budapešti. V Praze je možné reklamu vidět na Smíchově u Meet Factory.

Pro Taco Bell to není první pokus, jak se dostat ke spotřebitelům ve střední a východní Evropě. V devadesátých letech otevřel pobočky v Polsku, ale neuspěl a značka se z trhu stáhla. Rumunsko má být restartem jeho snah v regionu.

Kampaň Taco Bell Kampaň Taco Bell