Druhá nejprodávanější irská whiskey na světě – a nejprodávanější whisky v Česku vůbec – Tullamore Dew spouští i u nás v pondělí 9. října nový globální komunikační koncept. Kampaň Beauty of Blend se spotem Danny Boy má v souladu s tím, že tullamorka je směs tří různých whisek, akcentovat „sílu spojení“.

„Všude kolem nás máme nespočet příkladů, kdy bylo něco krásného vytvořeno právě spojením kultur či ideí. Vidíme to v gastronomii, hudbě, všude kolem nás. Kampaň Beauty of Blend oslavuje naši víru ve spojení –  od trojitého spojení v naší irské whiskey po míšení kultur způsobené historickým propojením s irskými emigranty po celém světě,“ uvedl v oficiálním prohlášení global brand director Caspar MacRae.  

Majitel značky každopádně nechtěl nic ponechat náhodě a nový spot opět režíroval Brit Laurence Dunmore, který stál i za známou reklamou The Parting Glass newyorské agentury Opperman Weiss, jež pomáhala budovat popularitu značky u nás i ve světě od roku 2013.

reklama


Podle Kateřiny Valouškové z agentury PRAM Consulting kampaň poběží do poloviny prosince na všech významných televizích s důrazem na stanice skupin Prima a Nova. Televizi doplní Facebook, YouTube a digitální inzertní kanály.

V Česku pro značku pracuje agentura McCann Prague, která account vyhrála spolu s pěti dalšími brandy v tendrech výrobce a distributora Rémy Cointreau v březnu letošního roku.

Tullamore Dew je u nás dlouhodobě nejprodávanější whiskou. Česko bylo v roce 2013 nejen třetím největším trhem této značky vůbec – po USA a Německu – při přepočtu prodejů na hlavu ale i absolutně největším trhem tullamorky na celém světě(!).