Právě spuštěná kampaň společnosti Pivovary Staropramen, kterou pro ni připravil nový kreativní tým ve složení Ondřej Roček, Karel Špindler a Petr Topinka a jeho komunitní platforma Future Bakery, má zdůraznit, že své pivo Staropramen vždy vařil na Smíchově a pro Smíchováky.

Nové směřování značky zastřešuje claim Vždycky drží spolu. Historizující televizní spot, ve kterém hlavní roli obsadil současně oblečený herec Hynek Čermák, natočilo v produkci Creative Embassy režijní duo Wolfberg, které tvoří Jan Kalvoda a Přemek Ponáhlý. Součástí komunikace je i digital, outdoor a kinoreklama.

reklama



V souladu s novou strategii byla kampaň zahájena právě na Smíchově. „Tradiční média jsou jedna věc, pokud má ale značka dlouhodobě fungovat, tak potřebuje armádu evangelistů, kteří ji milují, podporují a žijí s ní,“ vysvětluje Roček.

Staropramen, který už dlouhodobě spoléhá na partnerství své značky s festivaly a jinými hudebními akcemi, teď chce dokonce „aktivně utvářet dění na Smíchově“. Po letošních koncertech skupin Billy Talent, Monkey Business nebo PSH, které se konaly přímo na pivovarském dvoře, tak první kampaň v novém konceptu doprovází ve středu 20. září otevření příležitostného výčepu Pod Komínem, na které byli pozváni lidi ze Smíchova i okolí.

Součástí změny komunikační strategie je i návrat k tradičnímu logu pivovaru.