reklama

Vítězná agentura bude mít na starost jak off-line, tak on-line prostředí. „Od budoucího partnera očekáváme strategicky promyšlenou a exekučně perfektně zvládnutou podporu při budování značky Letiště Praha, která bude logicky navazovat na komunikaci letiště z několika posledních let. Hledáme partnera, který přispěje k rozvoji unikátního brandu s velkým potenciálem,“ říká Jakub Puchalský, ředitel korporátní a marketingové komunikace Českého aeroholdingu

Rámcová smlouva se stávajícím kreativním partnerem, agenturou Outbreak, končí na jaře 2018, proto bylo vypsáno s předstihem zadávací řízení.

S vítězem tendru, který by měl být zapojen už do přípravy a realizace komunikační strategie pro rok 2018, bude uzavřena smlouva na čtyři roky. Od agentury je požadována zkušenost v oblasti employer brandingu a působení na trhu reklamy minimálně tři roky.

Agentury se mohou hlásit prostřednictvím podatelny Letiště Praha. Účastníci mají kromě referencí dodat i strategický koncept pro řízení brandu Letiště Praha a kreativní návrhy pro segmenty B2B a B2C.