Snacky Cheetos, které společnost PepsiCo letos uvedla na český trh, se dočkají široké reklamní podpory. Kampaň bude vedle televize vidět v on-line prostoru, sociálních sítích a také v rámci in-store komunikace.

Značka v kampani ukazuje svého maskota, geparda Chestra. Má představovat „společníka při zábavných chvílích s rodinou“.

„V nové kampani představíme značku Cheetos jako ideální křupky pro co nejširší skupinu lidí, které chceme oslovit zábavnou formou a obsahem. Věříme, že tím začneme rychle nejen posilovat samotné vnímání značky, ale i budovat pozici Cheetos jako významného hráče na trhu extrudovaných slaných pochutin,“ uvedla Hana Plešmídová, manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo ČR.

reklama


Spot poběží na televizních kanálech skupin FTV Prima Barrandov, dále na hudební stanici Óčko. V rámci sociálních sítí je značka aktivní zejména na svém lokálním facebookovém profilu a lokálním Instagramu.

Aktivace se uskuteční i v místě prodeje, včetně ochutnávek produktu. Digitální aktivace bude mít kromě sociálních kanálů přesah i do on-line prostředí.

Digitální agenturou podílející se na kampani je 2Fresh, produkční MarkBBDO.