Velkoobchodní řetězec Makro vypsal tendr na kreativní agenturu. „Hledáme agenturu zkušenou v oblasti akvizičních i věrnostních spotřebitelských aktivit a trade marketingu,“ uvedl Martin Marek, který má v Makru na starosti řízení značky.

Podle podmínek výběrového řízení se mohou přihlásit agentury působící na českém i slovenském trhu. Zároveň by měly fungovat déle než tři roky. Mezi další podmínky patří kompletní in-house tým a zkušenosti s kreativou v B2B a B2C komunikaci. Preferované jsou zkušenosti ze segmentu rychloobrátkového zboží a maloobchodu.

reklama

Agentura by měla mít reference v oblasti strategického i zaměstnaneckého brandingu. „V neposlední řadě by se měla umět pohybovat v digitálním marketingu, především na sociálních sítích a v mediálním plánování,“ dodal Martin Marek.

Přihlašování do tendru je možné do konce srpna přes e-mailovou adresu info@makro.cz s předmětem „Tendr kreativní agentura“. Podle tiskové zprávy stačí dát do přílohy reference o maximální celkové velikosti 5 MB a připsat kontakt.