Na přelomu prázdnin nasadí značka Rajec ze skupiny Kofola novou televizní kampaň. Ovocné varianty ochucené vody budou propagovat berušky od agentury Kaspen/Jung von Matt.

Tečkovaní brouci střídají dosavadní koncept se světluškami, který stejná agentura vymyslela v roce 2015 pro bylinkovou variantu. „Kouzlo patentované přírodou se stalo nejúspěšnějším televizním spotem značky Rajec,“ uvedla brand manažerka Katarína Pereszlényiová.

reklama

Režie se znovu ujala Jasmina Blažević. Televizní kampaň doplní materiály na prodejnách ve „svěží letní zelené barvě“.

Produktová řada pod marketingovým názvem Rajec Bobulka zahrnuje vody s příchutí brusinky, angreštu, lesní jahody a lesní maliny. Pro packshot byla vybrána brusinková varianta.


Produkt: Rajec Bobulka
Klient: Kofola a.s.
Agentura: Kaspen/Jung von Matt
Creative director: Lester Tuller
Art director: Jaroslav Mašek, Jana Bauerová
Copywriter: Ondřej Potůček
Account manager: Dana Felgrová
Produkce: Bistro Films
Režie: Jasmina Blažević
Kamera: Klaus Fuxjager
Senior Brand Manager: Pavol Chalupka
Brand Manager: Katarína Pereszlényiová