Oplatky Lina pokračují ve spolupráci se známými sportovci. Novou tváří se stane snowboardistka Ester Ledecká. Na obalech se objeví od července.

„Kampaň se sportovci v roce 2016 výrazně zvýšila tržní podíl značky Lina a dokázala oslovit i populaci ve věku 15 až 20 let. Během prvního roku spolupráce jsme zaznamenali nárůst prodejů o 60 procent,“ tvrdí manažerka značky Světlana Votočková.

Kromě obalů oříškové a mandlové varianty oplatek se Ledecká na podzim objeví také v televizním spotu a venkovní reklamě.

reklama

„Současně s kampaní proběhne redesign loga. Mění se také materiál a vzhled obalu oplatek, z lesklé metalické folie na matnou metalickou folii. Cílem byla modernizace a prémiovější vzhled obalu,“ uvádí Votočková.

Ledecká v kampani účinkuje společně s dalším sportovcem, veslařem Ondřejem Synkem. Ten bude na obalech arašídových oplatek v hořké a mléčné čokoládě.

Na spolupráci se sportovci se výrobce oplatek, továrna Sedita z koncernu IDC Praha, domluvil prostřednictvím agentury Sport Invest Marketing. Snowboardistku Ledeckou nedávno využily k propagaci například Coca-Cola nebo O2 TV.

Oplatky Lina s Ester Ledeckou Oplatky Lina s Ondřejem Synkem