Aktivační agentura Geometry Global ze skupiny Ogilvy Group a kreativní Bistro Agency ze sítě Dentsu Aegis Network jsou jediné dva české subjekty, které letos uspěly v regionální kreativní soutěži Golden Hammer, která se už tradičně konala v lotyšské Rize.

Geometry tam bodovala s projektem „balení vánočních dárků do oblečení“, který připravila pro české zastoupení charitativní organizace Armáda spásy.

Pro ni v pražském obchodním centru Nový Smíchov otevřela pop-up stánek s vánočním balicím servisem, v němž byly dárky baleny místo do papíru do použitého oblečení. Cílem projektu bylo upozornit na to, že pro začlenění lidí bez domova do běžného života nestačí charitě jen darované oblečení, kterého dostává hodně, ale také  jeho prodej v prodejnách ReShare Stores.

GG za tento projekt získala zlaté ocenění v kategorii Promo & Activation, stříbro za využití médií a jedno čestné uznání v kategorii Outdoor.



V Rize se totiž neudělují bronzy, jen zlatá, stříbrná a čestná ocenění. A ta získala hned tři agentura Bistro Agency za svůj projekt Rupturalismus, který připravila pro značku Lenovo.

V něm informovala média o vzniku „nového uměleckého směru vycházejícího z latinského pojmu ruptura, který se překládá jako prasklina nebo zlom, a odkazuje na praskliny displejů mobilních telefonů“.

Bistro za něj dostala čestná ocenění v kategoriích využití digitálních nebo sociálních médií, integrovaných digitálních kampaní a v kategorii Integrated.

Hlavní cenu za kreativitu a cenu za digital v Rize získala gruzínská agentura Leavingstone. Stejně tak dvě hlavní ocenění – za komunikaci a PR – dostala rumunská Golin/MullenLowe. A nejúspěšnější agenturní sítí se stala sí Golin.

reklama