Letošní kampaň značky Aquila bude zaměřena na kojeneckou vodu. V televizním spotu znovu účinkuje jednorázová dívčí skupina Aquababes. „Lehkost a čistotu“ pramenité vody má podtrhnout natáčení v simulovaném stavu beztíže. Skutečnou nulovou gravitaci ovšem před kamerou nahradily postroje a lanka, na kterých jsou zpěvačky zavěšené.

reklama

„Projekt AquaBabes se nám v uplynulých třech letech osvědčil, proto jsme se rozhodli využít ho pro komunikaci značky Aquila i letos. První skladba Neříkej mi baby se stala nejpopulárnějším českým hudebním klipem na YouTube pro rok 2014, druhá písnička Čistá jako láska dosáhla v roce 2015 coby součást reklamního spotu první příčky v žebříčku nejsledovanějších reklam na YouTube. Stejného ocenění se v roce 2016 dostalo i třetímu singlu Nejsem další. Všechny tři písně mají dohromady na YouTube přes 25,7 milionů zhlédnutí,“ vysvětlil marketingový ředitel Karlovarských minerálních vod Peter Schenk.

Kreativní koncept připravila společnost Arnold Milano. Produkci spotu zajistila agentura Toaster Pictures, režie klipu se ujal Eduardo Vieitez. Jako hudební podkres posloužil debutový singl současných AquaBabes Tvoje múza.


Projekt AquaBabes se obměňuje každý rok. Odborná porota vybere na základě castingu dívky, které následně utvoří hudební skupinu. Té je na dobu jednoho roku propůjčena značka AquaBabes, pod níž dívky nahrají píseň. Partnerem projektu je vydavatelství Universal Music.