Zlínský výrobce kuchyňských potřeb Tescoma si připomíná 25 let od založení firmy. Výročí připomíná v upoutávce na Týden s Tescomou, který probíhá od 21. dubna do 1. května 2017. Ve stejné době nasadí svou vůbec první televizní reklamu.

„Primárním cílem je navýšení tržeb při Týdnu s Tescomou,“ vysvětluje vedoucí marketingu Jan Podhorný. „Nechtěli jsme dělat pouze klasický hardsellový spot, ale vytvořit image spot, ve kterém představujeme svět kuchyně pomocí emocí, zážitků, chutí a vůní. Svět, který milují naše zákaznice a zákazníci. Poté navazujeme na hardsellovou část, která má za cíl maximální výkon,“ dodává.

reklama

Kampaň bude k vidění na stanicích Nova, Nova Cinema, kanálech skupiny Prima a na Barrandově. Doplní ji internetová videokampaň na webu Primy, v iVysílání České televize, na Seznamu a portálech mediálních domů Mafra a Czech News Center. Spot se objeví i na YouTube a na Facebooku.

Kreativu spotu připravila pražská agentura Czech Promotion Group.