reklama

YouTube se stává oblíbenou volbou České spořitelny pro komunikaci se stávajícími i potenciálními klienty. Na mladé lidi cílí již druhým produktovým videem na službu a aplikaci Friends24. Oproti předešlému, spíše edukativnímu pojetí je nové video zpracováno formou krátkého hororového příběhu, v němž si zahráli Daniel Krejčík, Barbora Černá a youtuberka Dominika Myslivcová.

Natáčelo se ve střešovické vozovně v režii Pavla Sadílka, o produkci se postarala Frame Production a postprodukci Tricks VFX.


Druhou aktuální kampaní České spořitelny je produktový spot pro službu Moje zdravé finance, který svým kreativním konceptem navazuje na příběh profesora Vojty.

Nyní je hlavní postavou mladá pětibojařka Kateřina Krejčí a její maminka, která  s finanční podporou banky může zajistit sportovní přípravu včetně trenéra své dcery. Spot bude nasazen v televizi i na YouTube, kde poběží též medailonek nadějné sportovkyně.

Příběhů svých klientů má banka připraveno víc, jeden z nich je například o truhláři, jehož filmová tvář je od března vidět na billboardech.

Kampaň pro Českou spořitelnu navrhla kreativní agentura Young & Rubicam, natáčení produktového spotu svěřila produkci Bistro Films. Filmovou podobu spotu vtiskl režisér Marek Partyš. Maminku si zahrála Amy Huck, velkou Katku Mia Agro. Spotem provází hlas Vandy Hybnerové.