Moment úžasu nad uměleckým dílem se stal hlavním motivem televizní kampaně, kterou pro Národní galerii vymyslel režisér Jan Látal. Jeptiška, motorkář, tramp nebo hipster jsou v ní tak fascinovaní krásou výstavy, že jim padají věci z rukou.

Galerie nezve jen na aktuální výstavy, které zmiňuje na konci spotu, ale především chce dát najevo, že je otevřená všem. „Naším cílem bylo ve zkratce zachytit různorodost návštěvníků i moment úžasu nad uměleckým dílem. Vytvořit spot byla velká výzva, ale díky skvělé spolupráci s Národní galerií se nám to, pevně věřím, podařilo,“ řekl Látal.

reklama

Kampaň má dvě verze, kratší je pro vysílání České televize, delší pro sociální sítě. „Natáčeli jsme kamerou Phantome, která byla původně vyvinuta pro záznam balistických střel a umí točit záběry až stokrát zpomaleně. Díky tomu může divák sledovat každý detail, třeba včetně vytetovaných trig Bohuslava Schnircha na noze jeho prasynovce,“ dodal režisér.


Tým:

Námět: Žofie Látalová
Režie, střih: Jan Látal
Kamera: Jan J. Filip
Kostýmy a rekvizity: Eva Bláhová
Zvuk: Vojtěch Knot
Mix zvuku: Aleš Březina
Asistent režie: Jakub Ptáček
Produkce: Magdaléna Sochorová
Obrazová postprodukce: Magic Lab
Poděkování: Marcela Straková, Národní galerie v Praze, Magic Lab, Panavision – Václav Hejduk, Panalux