Pouze na stanicích televizní skupiny Prima poběží nový 30vteřinový spot, se kterým chce značka Krušovice z portfolia nadnárodní pivovarnické skupiny Heineken navázat na úspěšnou sérii reklam se svým králem. Herce Vladimíra Černohorského, který loni zvolil dobrovolný odchod ze života, v něm – po víc než půlročním hledání vhodného představitele – nahrazuje Václav Rašilov, mladší bratr známějšího Saši z herecké dynastie Rašilovů.

reklama

Ve svém prvním spotu pro značku Krušovice je její nová tvář vystavena „krizovým“ situacím – jako jsou drobná dopravní nehoda nebo manželská rozepře vrcholící rvačkou – které prověřují její charakter. Ten se vlastně sám hlásí o slovo, představuje ho totiž 218 centimetrů vysoký neherec českého původu, kterému sice nikdy není vidět do tváře, ale Rašilova nikdy neopouští. A vždy ho v rozporu s jeho prvotními úmysly upomene, jak se chová charakterní muž: udělá správnou věc i když se nikdo nedívá.

Reklama je totiž součástí komunikační linie nového produktu v portfoliu značky – světlého, za studena chmeleného ležáku. A v Heinekenu jsou přesvědčeni, že se jedná o pivo s mimořádným chuovým profilem a výbornou pitelností a že projevený charakter si zaslouží odměnu, tedy „pivo s charakterem“.

Režisérem spotu, který – jako celou novou komunikaci – navrhla dvorní agentura Heinekenu, pražská VCCP, byl britský reklamní tvůrce Laurence Dunmore. Dunmore, který je mimochodem režisérem celovečerního filmu Libertine, získal za svou práci v reklamě už i zlato v Cannes. V Česku je ale určitě nejznámější jeho skvěle provedený spot The Parting Glass pro irskou whiskey Tullamore Dew, který se zde vysílá už několik roků.

Výrobní tým pivovaru a sládek Michal Havrda na technologii pro výrobu tohoto piva, které Krušovice nabídnou jako „první v celonárodním objemu“, prý pracoval dva roky. Nový ležák je, co se objemu alkoholu týče, o něco lehčí než stávající krušovická „dvanáctka“. Heineken si však jeho osobité chuti – studené chmelení zdůrazňuje aroma chmele na úkor jeho hořkosti – cení natolik, že jej nacenil stejně jako dvanáctku. A doufá, že jeho prodeje se jí do budoucna vyrovnají.

Spot v kampani doplní sponzorské vzkazy na ČT Sport vysílané v době nadcházejícího mistrovství světa v hokeji, jehož jsou Krušovice opět hlavním partnerem. Dále pak výhradně programaticky nakoupený digital, venkovní média ve velkých městech, ale i sponzoring na rádiu Expres. A zatímco produkci spotu měla na starosti Bistro Films, online část kampaně realizuje její sesterská Bistro Social.